Hogyan szeressük jól az állatokat?

BlackPets

A fekete szép!

2018. október 11. - Hogyan szeressük jól az állatokat?

mazli.jpg
Tavaly októberben a Debra 24-nek volt egy nagyon jó kampánya, aminek a neve „BlackPets – A fekete szép!” volt. Szeretném, ha idén októberben is előtérbe kerülnének a fekete állatok ismét.

Hogy miért tartom ezt fontosnak? Mert sok ember előítéletes, babonás napjainkban is. Hogy őszinte legyek, először nem hittem el, hogy ez ekkora probléma, de rá kellett jönnöm, hogy sajnos az. A menhelyeken sok állat a színe miatt nem talál gazdit, barátságtalannak vagy akár veszélyesnek is látják az emberek a fekete kedvenceket. Vannak, akik olyan babonásak, hogy rettegnek, ha elmegy előttük egy fekete macska. Pedig a fekete állatok is pont ugyanolyanok, mint a más színűek, ők is megérdemlik a szeretetet, jó bánásmódot.

Hogyan tudsz ezen változtatni?
Ha eddig volt előítéled a fekete állatokkal szemben, esetleg babonás vagy, akkor tedd félre ezeket. Józan ésszel belegondolva nincs semmi értelme félni, gonosznak titulálni valakit, csak azért mert fekete színű. Amikor másokkal beszélgetsz, és szóba kerül egy a fekete állatokhoz kapcsolódó téma, akkor meséld el az itt olvasottakat. Ha pedig szeretnél örökbefogadni, akkor a fekete állatokat is vedd számításba, ne nézz át rajtuk, hiába vonzzák jobban a tekintetet a világosabb, színesebb állatok.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogyanszeressukjolazallatokat.blog.hu/api/trackback/id/tr8414296149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KMJudit · http://multidezoepiteszet.blog.hu 2018.10.12. 22:51:02

Nem hiszem el, hogy emberek a 21. században még mindig babonák miatt ódzkodnak a fekete állatoktól, cicáktól, tehet arról az a kis állat, hogy milyen színűnek született? sajnos ez tényleg valós probléma. Mennyire primitív gondolkodás!

élhetetlen 2018.10.13. 22:13:30

@Múltidéző építészet: Tényleg valós probléma. Ezt csak egy fekete macska gazdájának a reakciójából éreztem igazán. Van a házunk előtt egy pici park, még kutyák sincsenek, mert azokat átviszik az utca másik oldalán levő sokkal nagyobb parkba, tehát békés. A háztömb másik oldaláról ide szokta lehozni egy öregúr a fekete macskát sétálni, legelni. Pórázon hozta le, és még a járdán elengedte. Átment előttem, én meg előadtam a jaj, átment előttem… futamot. Az öregúr olyan komolyan kezdte magyarázni, hogy higgyem el, ebből nem lesz baj, hogy elröhögtem magam, hogy csak vicceltem. Ebből gondolom, hogy többen komolyan beszólhattak már. Még sokszor találkoztunk, nem, nem lett belőle barátság, csak egy olyan viszony, hogy, mikor 17 éves korában elment a macska, azért megállított az utcán és elmondta. . Kérdeztem, hogy hozzak-e kiscicát, de azt mondta, ne, túl hosszú volt ez a kapcsolat, hogy pótolni próbálja.

KMJudit · http://multidezoepiteszet.blog.hu 2018.10.17. 13:25:36

@élhetetlen: az biztos, hogy a cica, kutya, ha hozzánő az emberhez, pótolhatatlan, ezt én is megtapasztaltam
süti beállítások módosítása